صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

و خدا خنده و شادی را افرید

سلام عزیزم

مرد عزیزم 

لولوی من می شی???

اخه تمام دوستای مجردم فکر می کنند مردا لولو هستن

و جالب اینجاست که احتمالا شما مردای مجرد هم فکر می کنید ما زنا لولو هستیم :)))

نگفتی لولوم می شی تا منم لولو خور خوره ات بشم ???

مرد من, چرا در این جامعه این نگرش بد و منفی به وجود اومده که هر دو جنس از هم بترسن و فکر کنند طرف مقابلش چه اکوان دیوی هست که نگو و نپرس :)


ما زنا و مردای ایرانی شاید نمی خوایم همدیگه بشناسیم

چون بینمون فاصله بوده و به شناختی نرسیدیم

یه مشت برداشت ذهنی اشتباه نسبت به همدیگه داریم که بیا و ببین چه اشفته بازاری رو ایجاد کردیم.


من می خوام باهات اشنا بشم همسرم

بشناسمت

و بر اساس اونچه هستی ازت شناخت پیدا کنم و نه اونچه که تصورات خودم هست که در این جامعه پر از فاصله بین زن و مرد( حداقل زمان ما) شکل گرفته.

اگر تو هم انسانی باشی مثل من

مثل منی که هزاران فکر و خیال در مورد انچه هستی می کنم و بی توجه ام به انچه واقعا هستی

می خوام بشناسمت عشق من

خود واقعی تو رو

لبخندت رو , نگاهت رو ببینم و لمسشون کنم.

می خوام خودم در ایینه وجود تو انجور که واقعا هستم ببینم و رخ به رخ هم در ایینه وجود هم شاهد گذر عمر هم باشیم



نظرات 1 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 16:57

سلام تبسم عزیز
منم با تو موافقم متاسفانه ما یه سری برداشت اشتباه از همدیگه داریم
خیلی شنیدم مثلا خانوما تو حرفاشون میگن که همه ی مردا مثل همن و خوب توشون نیست و اینا
احتمال زیاد اونام یه همچین فکری در رابطه با خانوما دارن
و کاش ما قبل از این که کسیو بشناسیم در موردش قضاوت نکنیم
و اینم بدونیم هرآدمی چه مرد چه زن یه موجود مستقله و اگه واقعا همه ی هم جنس هاش هم بد باشن شاید اون بد نباشه
البته این جمع بستن هم خیلی کار نادرستیه

خیلی خیلی متن خوبی بود
مرسی عزیز دلم

سلام عزیزم
واقعا عجیبه برام. چند تا دوست مجرد دارم مثل خودم سن بالا. خیلی مهربون و از هر لحاظ دخترای خوبی اند. باهوش و تحصیلکرده و شاغل
اما حاظر نیستن دنبال شریک زندگیشون باشند.
به خاطر دید منفی که بعد چند تا شکست در رابطه شان داشتن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد