صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام عزیز عزیزترینم

سلام خدای عزیزم

خدایا یه روز دیگه هم گذشت و تو بهتر از من حساب این روزه ها رو داری. یه روز دیگه به محبوبم نزدیکتر شدم.

چه چیزی برای یه دختر تنبل بهتر از اینکه حساب و کتاب روزهای عاشقیش رو بسپره دست خدا :)))


:)) خدایا خودت بهتر می دونی

روزها را با افکار عجیب و غریب سر می کنم.

اینکه همسرم یه کهکشان نورانی هست که می بوستم.

یا اینکه اگر یه روز عاشق یه درخت بشم حتما از شدت ناراحتی دق می کنم. حتی فکر اینکه عاشق یه درخت تنها و بزرگ و سرسبز و تنومند روی یه تپه سر سبز بشم اشکم در میاره :))

دیشب که با فکر همچین عشقی گلوله گلوله گریه می کردم. :) 

 خدایا, هزاران بار شکرت :)))

خدایا. خنده داره دیشب بعد از اینکه کلی گریه کردم که مبادا عاشق یه درخت بشم با بغض بهت گفتم خدایا به خاطر تمام نداده هات ( همسری عزیزم و بچه های که می تونستم داشته باشم) شکرت.

:))))خدایا  تا حالا فکر نکرده بودم شکر کردن می تونه اینقدر دلبرانه باشه.

شکر کردنت به خاطر نداده هات بود که گریه هام تبدیل به خنده کرد. :)))


خدایا یه روز دیگه هم گذشت 

سلام منو به همسری برسان

بهش بگو عاشقشم

و بهش بگو اینقدر محترم باشه که هیچوقت نخواد یه درخت باشه.

:)))) شکرتتتتت 


نظرات 3 + ارسال نظر
الهام شنبه 4 دی 1395 ساعت 00:01 http://ellie123445.blogsky.com/

سلام تبسم جان
لطفا این یه مدلو بی خیال شو
عاشق درخت؟

ولی جدا از شوخی
تبسم جان از تو حرکت از خدا برکت
اگه فقط تو خونه باشی که کسی نمیفهمه یه دختر خوب و خانم هست که
برو سر کار یا یه سری کلاسا
بزار مردم ببیننت
بزار بدونن هستی
به موفرفری کمک کن پیدات کنه
شاید موفرفری ام الان دلش از دستت خونه
هی میگرده دنبالت ولی تو نیستی

سلام عزیزم
:))
نمی دونم

ساناز بانو دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 21:38 http://akharin-bazgasht.mihanblog.com/

سلام (:

خوبی تبسم جان (:

عارضم خدمتتون که یک مخاطب قدیمی و همیشگی هستم , اگر قابل دونستی حتما بهم سر بزنید خوشحالم می کنید (؛

عیدت مبارک و یلدات بلند و خدایی (:

سلام
چشم حتما سر می زنم :***

تیلوتیلو دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 10:47

خوبی تیسم جان؟

سلام عزیزم
ممنون
خوب خوبم :****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد