صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام خدای مهربانم :)))

سلام خدایا

می دونی خدایا به تو و خودم قول داده بودم هیچوقت غرغر نکنم. 

خوب این مدت که ننوشتم ارومتر شدم. :)))

خدایا خودت که می دونی بعضی اوقات خجالت می کشم برای خودم دعا کنم وقتی اینهمه ادم گرفتار می بینم دور و برم 

خدایا تو همیشه به من بهترین ها رو دادی

زیبای و هوش و خانواده خوب و زندگی خوب :)))

خدایا اینکه بعضی اوقات بی قراری می کنم برای نبود مرد عزیزم در زندگی ام شرمنده ام.

:))) خدایا تو به من ارامش دادی

به من لبخند روی لبام دادی

خدایا تنها چیزی که بهم ندادی وجود مرد عزیزم بود.

خدایا خودت می دونی من توجه تمام مردا رو نمی خوام.

من فقط توجه یه مرد رو می خوام .

توجه همسرم :))

خدایا توجه و محبت من رو در قلب همسرم قرار بده.

دلم می خواد مورد احترام همسرم باشم.


خدایا دلتنگم

دلتنگ خانواده ای که باید داشته باشم.

خدایا نمی دونم تا کی باید منتظر اومدن همسری به زندگیم باشم? :)))

خدایا به من نشاط و سر زندگی بده :)))

خدایا تو خیلی خوبی

خدایا دوستتت دارم

عاشقتم :*************


نظرات 6 + ارسال نظر
امین جمعه 26 آذر 1395 ساعت 10:02

ای بابا! هنوز این جناب موفرفری سروکله‌اش پیدا نشده؟ عجبا! شما خودت خوبی؟

سلتم
ممنون
بله خیلی خوبم
هرزگاهی دلتنگی هست اما موفرفری خیر :))

الهام چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 22:18 http://ellie123445.blogsky.com/

چه خوبه باز پست گذاشتی
دلم تنگ شده بود برات
ایشالا همه ی دعاهات مستجاب بشه

سلام
ممنون الهام جان
ایشالله همه دلدارها به هم برسن :))

سید سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 02:07 http://gozalhayat.blogfa.com

با سلام و وقت بخیر
وبلاگ قشنگی دارید درسته بیشتر از چند پستش رو نرسیدم بخونم ولی نشون از سلیقه هنریتون داره
تبریک میگم
خوشال میشم شما هم یه سر بزنید و یه رد پایی از خوتون جای بزارید
مرسی

تشکر

یک دختر بیکار دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 13:25 http://razpenhan1998.blogfa.com

گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی تبسم جان !

فعلا سهم ما ازغوره , ابغوره بود.
:)))

مترسنج یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 08:09 http://dar300metri.blogsky.com/

سلام
رسیدن بخیر
قدر خودتو بدون. خیلی زیاد
خوشحالم که انقد به خدا نزدیک هستی..

سلام اقای دکتر
خداست که به ادما نزدیکه
:))) ممممنون نظر لطفتونه

تیلوتیلو شنبه 20 آذر 1395 ساعت 10:30

جان جانان :****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد