صدام کنید لیلا
صدام کنید لیلا

صدام کنید لیلا

سلام مرد من

سلام مرد من

:)) خیلی دلم برات تنگ شده.

به این امید اومدم اینجا و از دلتنگی هام نوشتم که تو هم یه روز بیای و از دلتنگی هات برای من بگی.


هیچ چیزی توی این دنیا از بین نمیره.حتی دوست داشتن های که هر روز بهت می گم.

اگر بگم دوستت دارم. یه روزی این رو از زبون تو در واقعیت می شنوم. :)))

عشق من

مرد من

بعضی روزها اینقدر دلتنگ می شم که موبایلم رو بر می دارم و با یه سردرگمی نگاهش می کنم انگار که شماره تو داخل گوشی ام هست.

:))

مرد من, با من حرف بزن

دلتنگتم

:)

نظرات 2 + ارسال نظر
یک دختر بیکار شنبه 6 آذر 1395 ساعت 22:11 http://razpenhan1998.blogfa.com

اوخی انشاالله میرسه:))

ممنون عزیزم :******

پژواره یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 23:23 http://zhar.blogsky.com/

سلام
به تجربه خواستن، توانستن نیست؛ با دلم اما هرگاه خاسته ام، تونسته ام... دل دلت را به دست آوری اگر، به هر آرزویی خواهی رسید و برایت دنیا آنقدر کوچک می شود که آن را در گوشه ایی از دلت پنهان کنی...
دلت آری دیدم گرفته من هم دلم گرفت کمی تا با شما درددل کنم و نمی گونه هایم را تر...
غم هم خوب است،وقتی سینه ای صاف می کنی و نگاهی را خیس...

سلام
خیلی ممنون عزیزم
:**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد